Lista mea de bloguri

Ce e fericirea?

marți, 6 aprilie 2010

Ma voi intoarce

In acel mic orasel unde am vazut prima data soarele unde am vazut-o prima data pe mama , unde am vazut familia care se presupunea a fi a mea.

Ma voi intoarce …

In acel loc unde am spus primul cuvand, unde am copilarit ,unde am picat , am glumit , am cantat, m-am jucat , m-am certat.

Ma voi intoarce …

In acel mic orasel unde am injurat , unde am inatlnit prieteni, prieteni care vor ramane pe viata , unde l-am vazut pe el singurul care conteaza .

Ma voi intoarce …

In acel mic orasel unde l-am vazut pe el ,un zambet de copil , un suflet incent si naiv la fel ca mine .

Ma voi intoarce…

In acel mic orasel unde am iubit prima oara, unde m-am indragostit , unde am spus prima oara te iubesc !

Ma voi intoarce …

In acel orasel mic care mi-a dat viata , care m-a ajutat sa visez , sa cant , sa beau , sa daruiesc, sa fac ce vreau.

Ma voi intoarce …

In acel loc minunat in care reinvii , care ma va astepta mereu ..

Ma voi intoarce…

In acel loc unde va gasesc pe voi prietenii adevarati. Va iubesc, sa nu plecati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu